domingo, 22 de mayo de 2011

SERRA D'ESPADA

Este dissabte tocava anar a la serra d'Espada. A les sis del matí, amb cara de son però amb l'alegria típica i bon humor ens vam reunir en el parc "Paquito el Xocolater". L'autobus ens esperava, ens vam pujar i vam iniciar el camí cap a Segorbe. Sobre les 9'00 h vam arribar al nostre destí, ens vam equipar i a començar a caminar. El barranc d'aigües negres en esta ocasió no portava aigua. Vam esmorzar en l'única font que ens trobaríem pel camí. Despres d'esmorzar ens vam dividir en dos grups; la majoria se va anar a visitar la cova de l'estuc, i va ascendir fins a la cima del pic Espada per un senda mes curt, l'altre grup ens vam dirigir cap a la nevera, i després vam pujar pel pr que ascendix fins a la cima. En la cima ens vam reunir tots, vam respirar un poc, les fotos de rigor, i cap avall. El menjar la vam fer en un algibe que ens vam trobar pel camí, aprofitant l'ombra. Despres de dinar ens vam endinsar en el barranc d'Almansor, un meravellós barranc digne de veure. Sobre les 4'30 vam arribar al poble, fi de la nostra aventura. En el poble el típic refresc i sobre les 5'30 h vam agafar l'autobus i cap a casa, arribant a Cocentaina sobre les 8'00 h.

Com sempre les dades tècniques de l'activitat, desnivell, duració, ... en la pagina Tracks.

Vos invite que vegeu el tràiler de la ultima pel·lícula de "dondepongoelmondongo" publicat en la notícia anterior.